Mert hogy az eladó lakást azonnal megvették. Ebben nyilván lehet egy adag szerencse is. De mi ennél kevésbé vagyunk fatalisták. Egyszerűen
készíttetett a tulajdonos, hogy azonnal felkeltette a mi és más oldalak érdeklődését is. Így aztán mehetett is címlapra, közösségi oldalra, mint jó példa. A vevők pedig nem gondolkodtak sokat a látottak alapján.De milyen trükkökkel élt az eladó? Mitől más ez a hirdetés, mint a többi?Bár a hirdető házaspárnak két gyermeke is van, ennek nyomát sem látni a fotókon. Elképesztő
rendet csináltak
a fotózás kedvéért,
elpakolták a személyes holmikat
és a nappali fotózás ellenére
felkapcsoltak minden lámpát
, hogy még jobban kijöjjenek a lakás előnyei.
Nem, nem így néz ki egy két kisgyerekes család konyhája egy átlagos napon. Csakhogy ez nem egy átlagos nap! Ez a lakás értékesítésének egyik legfontosabb napja!


Nem a pieperét nézzük, hanem a fürdőt. Nagyon nagy különbség! És működik.

Mackók, építők pár perc erejéig száműzve. Csak a fény és a lehetőségek maradnak.

Itt egy okos térnövelő megoldással is incselkedik az eladó. Plusz egy apró gesztus a virággal. Na és a lendületes, fiatalos bicikli. Ez a hirdetés jött, látott, győzött!
