Az egyre igényesebb vevők által irányított ingatlanpiacon már nem elég a hétköznapi szemszögből felvett néhány kép. Bár itt jegyeznénk meg, ha az a fotó tökéletes, akkor el tud vinni a hátán egy hirdetést.A vevők gyakran befektetők is egyben, nem saját célra vásárolnak, néha nem is látják személyesen a helyszínt, így más szempontjaik vannak, mint az egyszerű lakáskeresőknek. A befektető számára ezért különleges videó szükséges, az ügynökségek pedig értik az igényt.
egy videó az amerikai Rhode Island-beli Jamestownból ‒ a tengerparti ingatlan felvétele a modern marketing gyöngyszeme.[embed]https://www.youtube.com/watch?v=A9Egc4EDdOA[/embed]A bérelhető drónok száma megnőtt Amerika- és Európa-szerte. A készített videó új távlatokból mutatja meg a környéket is, a vizuális élmény nemcsak rögzített szemszögből jön át.Az irodák már saját vágószemélyzetet tartanak fent, némelyik egész produceri ügynökséghez kezd hasonlítani. A drágább ingatlanoknál a közvetítő a belső teret is önmaga rendezi be, a Realtor például gyakran egész bútorszetteket tervez és hoz a felvételekhez.„A marketing határait feszegetni kell” ‒ állítják. Valamikor a professzionális fényképezés, a diavetítések és online alaprajzok számítottak újdonságnak. Ma már ez nem elég, egyre több kell. Ha pedig úgy gondolnánk, mindez túlzás, a prémium kategóriákban a díszlethez színészeket is alkalmaznak, akik otthonos mozgással belakják az ingatlant, és hangulatot teremtenek hozzá.Forrás/szerző: Ingatlanbazar.hu